Happy Wheels pojawiły się w momencie, gdy przerażająca, bluźniercza śmierć Flasha ma się wydarzyć. To był gwóźdź programu. Przepraszamy za niedogodności. Mamy nadzieję, że niepokój związany z utratą Happy Wheels nie przeszkodził wam w spokojnym śnie. Jeśli nie wiedzieliście, że Happy Wheels jest w fazie rozwoju, to mamy dla was świetną wiadomość. Ponieważ jest to pierwsza publiczna wersja gry, prosimy o odczekanie jeszcze trochę czasu na usunięcie wszelkich błędów. Pomimo tego, że nadal preferuję Flasha, w tej wersji podoba mi się to, że działa wyjątkowo dobrze na urządzeniach mobilnych. Jednak w tej chwili w tej wersji oprogramowania nie ma ekranowych elementów sterujących na urządzeniach mobilnych. Zostanie to uwzględnione w następnej wersji. Dziękujemy za cierpliwość. Jeśli spieszy ci się z wypróbowaniem gry na telefonie, klawiatura Bluetooth sprawdzi się bardzo dobrze. Pomimo faktu, że wcześniej stwierdziłem, że gra będzie działać w 60 klatkach na sekundę, niektóre z trudniejszych etapów są zauważalnie wolniejsze przy tej liczbie klatek na sekundę. Jest to jednak już dostępne za pośrednictwem ustawień, więc być może mógłbym udostępnić wersję 60 Hz na osobnej stronie dla osób, które mają również bardzo mocne procesory. Reszta gry, Happy Wheels JS, powinna być wierną repliką oryginału pod względem projektu i rozgrywki. Baza danych użytkowników, poziomów i powtórek nie zmieniła się od czasu wydania oryginału. Jedyne, co zostało utracone, to zbliżający się koniec wszechświata.